Nahajate se:
Obvoznica Krško
Obvoznica Krško
1892
Infrastruktura
2019
14.300.000,00 EUR
Evropski sklad za regionalni razvoj
8.700.000,00 EUR
Zaključeno
CKŽ 135a, 8270 Krško
03.10.2016
november 2019
Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, organ upravljanja za evropske strukturne sklade in Kohezijski sklad, je izdala odločitev o podpori projekta »Obvoznica Krško na odseku stari krški most (LC krški most–Vrbina) do krožišča pri TC Krško na G1-5/0336 v km 2,600«. Evropski sklad za regionalni razvoj bo prispeval 8,7 milijona evrov za 14,3 milijona evrov vredno naložbo.
Naložba zajema rekonstrukcijo lokalne ceste Krško–Vrbina v dolžini približno 1.100 m, gradnjo mostu čez Savo dolžine okvirno 297 m, gradnjo križišča na desnem bregu Save in novogradnjo obvoznice Žadovinek. Gre za del glavne ceste, ki sedaj poteka skozi središče Krškega in deli mesto na dva dela. Cilj projekta je, da se tranzitni promet v smeri sever–jug preusmeri na obvoznico in s tem zagotovi varnejšo prometno povezavo, skrajša potovalne čase in izboljša stanje okolja v naselju.
Naložba bo prispevala tudi k odpravi razlik med kohezijsko regijo Zahodna Slovenija in kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija z izboljšanjem prometne infrastrukture, ki omogoča skrajšanje časa potovanj, zmanjšanje stroškov transporta, boljšo dostopnost in povezanost regijskih ter občinskih središč z infrastrukturo TEN-T in s tem povečanje konkurenčnosti območja. (vir: Ministrstvo za infrastrukturo).
Oktober 2016
Direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko, župan občine Krško mag. Miran Stanko in direktor podjetja Kolektor Koling d.o.o. Tine Vadnal so 3. oktobra 2016 v Leskovcu pri Krškem podpisali pogodbo za izgradnjo mostu pri Žadovinku in priključne ceste z navezavo na občinsko cesto.
Naložba zajema rekonstrukcijo lokalne ceste Krško–Vrbina v dolžini približno 1.100 m, gradnjo mostu čez Savo dolžine okvirno 297 m, gradnjo križišča na desnem bregu Save in novogradnjo obvoznice Žadovinek. Gre za del glavne ceste, ki sedaj poteka skozi središče Krškega in deli mesto na dva dela. Cilj projekta je, da se tranzitni promet v smeri sever–jug preusmeri na obvoznico in s tem zagotovi varnejšo prometno povezavo, skrajša potovalne čase in izboljša stanje okolja v naselju.
Naložba bo prispevala tudi k odpravi razlik med kohezijsko regijo Zahodna Slovenija in kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija z izboljšanjem prometne infrastrukture, ki omogoča skrajšanje časa potovanj, zmanjšanje stroškov transporta, boljšo dostopnost in povezanost regijskih ter občinskih središč z infrastrukturo TEN-T in s tem povečanje konkurenčnosti območja. (vir: Ministrstvo za infrastrukturo).
Oktober 2016
Direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko, župan občine Krško mag. Miran Stanko in direktor podjetja Kolektor Koling d.o.o. Tine Vadnal so 3. oktobra 2016 v Leskovcu pri Krškem podpisali pogodbo za izgradnjo mostu pri Žadovinku in priključne ceste z navezavo na občinsko cesto.
Leta 2005 je bil podpisan Protokol o ureditvi medsebojnih razmerij pri gradnji obvoznice Krško. Po Protokolu je bila gradnja razdeljena na tri etape, in sicer:
- 1. etapa: Krožišče na G1-5 z novim motom čez Savo pri hidroelektrarni Krško
- 2. etapa: Gradnja obvoznice do starega mostu v Krškem
- 3. etapa: Rekonstrukcija Vrbinske ceste z gradnjo mostu pri Žadovinku in navezave na glavno cesto pri Mercatorju.
Gradnja obvoznice Krško je razdeljena na sedem odsekov:
prvi odsek - krožišče na G1-5 z mostom preko Save pri HE Krško – grajen leta 2007 in 2008
drugi odsek - od novega mostu čez Savo pri HE Krško do starega mostu čez Savo - grajen 2012 in 2013
tretji odsek - od starega mostu čez Savo do visokovodnega nasipa pred NEK
četrti odsek - krožišče na visokovodnem nasipu – grajeno 2012
peti odsek - most čez Savo pri Žadovinku z navezovalno cesto do Merkurja
šesti odsek - ureditev ceste Merkur - Mercator
sedmi odsek - obvoznica industrijske cone Žadovinek.
Skupna dolžina vseh etap je dolga 4.947 metrov in 550 metrov navezovalnih cest.
Novogradnja mostu preko Save pri Žadovinku z navezavo na sedanjo mestno cesto 192055 Megadom - Mercator ter nato na glavno cesto G1-5, v skupni dolžini glavne smeri 530 metrov (od tega most 274,29 metrov) in navezavami se bo predvidoma pričela marca 2017. Zaključek gradnje tako mostu kot priključne ceste z navezavo na občinsko cesto, vključno z vsemi komunalnimi vodi in pridobitvijo vseh dovoljenj pa predvidoma konec marca 2019.
Dela za izgradnjo mostu pri Žadovinku in priključne ceste z navezavo na občinsko cesto pri Megadomu, ki predstavlja 3. fazo obvoznice Krško v vrednosti 4.736.074,14 EUR, financira Direkcija RS za infrastrukturo v višini 3.400.770,69 EUR in Občina Krško kot sofinancer v višini 1.335.303.45 EUR.
2013
Direkcija RS za ceste je s projektom obvoznice začela v letu 2007 z gradnjo krožišča pri HE Krško, nadaljevala z gradnjo mostu pri HE Krško v letu 2008, v letu 2013 pa je bil dokončan odsek do starega mostu čez Savo. Ob omenjenem krožišču in mostu je zgrajena 2.5 km obvoznice do priključka pri tovarni Vipap in krožno križišče na visokovodnem nasipu, na katerega se bo priključil bodoči most čez Savo v Žadovinku.
V obvoznico je bilo investiranih 17,8 mio evrov, medtem ko je vrednost izgradnje celotne obvoznice ocenjena na nekaj več kot 32 mio evrov. Nosilec projekta obvoznice in glavni financer je Direkcija RS za ceste, sredstva pa poleg Ministrstva za infrastrukturo in prostor – Direkcija RS za ceste, zagotavljajo še Ministrstvo za kmetijstvo in okolje (v njegovem imenu Infra d.o.o.), Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Holding Slovenske elektrarne in Občina Krško.