Gradnja tretjega krškega mostu oz. obvoznice v skladu z načrti
Gradnja tretjega krškega mostu preko Save pri Žadovinku poteka v skladu s terminskim planom. Trenutno potekajo dela na mostni konstrukciji, ki se že bliža šestemu stebru od skupno osmih. V tej fazi sledi še izgradnja krožišča na desnem bregu Save ter navezovalne ceste do Megadoma.
Potem ko so v začetku oktobra lani direktor Direkcije RS za infrastrukturo (DRSI) Damir Topolko, župan občine Krško mag. Miran Stanko in direktor podjetja Kolektor Koling Tine Vadnal podpisali pogodbo za izgradnjo mostu pri Žadovinku in priključne ceste z navezavo na občinsko, so se dela izgradnje začela v lanskem novembru. Novogradnja mostu v dolžini 274 metrov vključno z izgradnjo krožišča na desnem bregu Save in navezovalno cesto do Megadoma ter z vsemi komunalnimi vodi in pridobitvijo vseh dovoljenj, bo po načrtih trajala predvidoma do konca marca 2019, odvisno od vremenskih razmer.
Dela za izgradnjo mostu pri Žadovinku in priključne ceste z navezavo na občinsko cesto pri Megadomu, ki predstavlja 3. fazo obvoznice Krško, v skupni vrednosti 4,7 milijona evrov financirata Direkcija RS za infrastrukturo v višini 3,4 milijona evrov in Občina Krško kot sofinancer v višini 1,3 milijona evrov.
V zadnji fazi izgradnje krške obvoznice je načrtovan še zadnji krak obvoznice, in sicer od tretjega mostu preko Žadovinka do krožišča pri trgovskem centru v Leskovcu pri Krškem, ter rekonstrukcija odseka obvoznice na levem bregu Save, mimo tovarne Vipap do tovarne zdravil. S tem pa bo zaključena celotna trasa obvoznice.
Vladna služba za razvoj in evropsko kohezijsko politiko je 24. oktobra izdala odločitev o podpori projektu preostanka krške obvoznice na 2,6-kilometrskem cestnem odseku od starega krškega mostu do Žadovinka na drugem bregu Save. Evropski sklad za regionalni razvoj bo k 14,3 milijona evrov vredni naložbi prispeval 8,7 milijona evrov. Kot so še sporočili z ministrstva za infrastrukturo, naložba zajema rekonstrukcijo lokalne ceste Krško–Vrbina v dolžini približno 1.100 m, gradnjo mostu čez Savo dolžine okvirno 297 m, gradnjo križišča na desnem bregu Save in novogradnjo obvoznice Žadovinek. »Naložba bo prispevala tudi k odpravi razlik med kohezijsko regijo Zahodna Slovenija in kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija z izboljšanjem prometne infrastrukture, ki omogoča skrajšanje časa potovanj, zmanjšanje stroškov transporta, boljšo dostopnost in povezanost regijskih ter občinskih središč z infrastrukturo in s tem povečanje konkurenčnosti območja.«