Podpisali pogodbo za izgradnjo mostu pri Žadovniku in priključne ceste
Leta 2005 je bil podpisan Protokol o ureditvi medsebojnih razmerij pri gradnji obvoznice Krško. Po Protokolu je bila gradnja razdeljena na tri etape, in sicer:
- 1. etapa: Krožišče na G1-5 z novim motom čez Savo pri hidroelektrarni Krško
- 2. etapa: Gradnja obvoznice do starega mostu v Krškem
- 3. etapa: Rekonstrukcija Vrbinske ceste z gradnjo mostu pri Žadovinku in navezave na glavno cesto pri Mercatorju.
Gradnja obvoznice Krško je razdeljena na sedem odsekov:
prvi odsek - krožišče na G1-5 z mostom preko Save pri HE Krško – grajen leta 2007 in 2008
drugi odsek - od novega mostu čez Savo pri HE Krško do starega mostu čez Savo - grajen 2012 in 2013
tretji odsek - od starega mostu čez Savo do visokovodnega nasipa pred NEK
četrti odsek - krožišče na visokovodnem nasipu – grajeno 2012
peti odsek - most čez Savo pri Žadovinku z navezovalno cesto do Merkurja
šesti odsek - ureditev ceste Merkur - Mercator
sedmi odsek - obvoznica industrijske cone Žadovinek.
Skupna dolžina vseh etap je dolga 4.947 metrov in 550 metrov navezovalnih cest.
Novogradnja mostu preko Save pri Žadovinku z navezavo na sedanjo mestno cesto 192055 Megadom - Mercator ter nato na glavno cesto G1-5, v skupni dolžini glavne smeri 530 metrov (od tega most 274,29 metrov) in navezavami se bo predvidoma pričela marca 2017. Zaključek gradnje tako mostu kot priključne ceste z navezavo na občinsko cesto, vključno z vsemi komunalnimi vodi in pridobitvijo vseh dovoljenj pa predvidoma konec marca 2019.
Dela za izgradnjo mostu pri Žadovinku in priključne ceste z navezavo na občinsko cesto pri Megadomu, ki predstavlja 3. fazo obvoznice Krško v vrednosti 4.736.074,14 EUR, financira Direkcija RS za infrastrukturo v višini 3.400.770,69 EUR in Občina Krško kot sofinancer v višini 1.335.303.45 EUR.