Dodatna pojasnila v zvezi z obnovo mostu in krožišč v Krškem
Spoštovani,
še pred dobrimi petimi leti smo v mestu Krško imeli en in edini most, preko katerega smo lahko prišli z enega na drugi brez Save, promet preko mostu kot tudi iz smeri Sevnice in Drnovega pa so vseskozi usmerjali semaforji. Ob prometnih konicah so bile skozi vse leto kolone.
V letu 2012 smo v okviru izgradnje obvoznice pridobili nov most pri HE Krško, ki je nekoliko razbremenil promet preko Save na starem mostu, še boljši pretok je omogočila ureditev montažnih krožišč na mostu v letu 2013. Izkazalo se je, da je bila naložba več kot upravičena, saj so se učinki pokazali že prav kmalu.
Most in dovozne ceste so v lasti upravljavca Direkcije RS za infrastrukturo, so pa hkrati tudi mestne ulice. To v praksi pomeni, da so vsi postopki pridobivanja dovoljenj za obnove ali gradnje povezani s soglasji direkcije, zato zahtevajo bistveno več časa za pripravo investicije. Na državnih cestah investicije vodi direkcija sama. V primeru našega mostu pa smo kot občina še posebej zainteresirani, da teče promet tekoče, kajti državna cesta je v tem delu izjemno obremenjena. Zato smo tudi bili pobudniki izgradnje krožišč in smo hkrati pristopili v projekt kot soinvestitor.
Voziščna konstrukcija mostu je trenutno že v tako slabem stanju, da je nujno potrebna obnove, vsekakor še v tem letu. Težki tovornjaki, ki so leta vozili po mostu, so na vozišču pustili vidne posledice, ki so za določene udeležence v prometu že nevarne, zato je sanacija nujna. Tretji most v gradnji bo skupaj z dovoznimi in povezovalnimi cestami v uporabi po načrtih države v letu 2019. Do takrat z obnovo starega mostu nikakor ne bi mogli počakati.
Naš cilj in cilj Direkcije RS za infrastrukturo je urediti pretočen promet in varno prečkanje mostu za vse voznike, za vse občane za več let, desetletij. Tako kot v marsikateri lokalni skupnosti po Sloveniji, kjer trenutno potekajo številne podobne obnove. Zdaj je čas za investicije, saj so na voljo državna sredstva.
Tako naročnika kot izvajalec si prizadevamo, da bi dela kar najhitreje stekla, zato potekajo od 6. do 22. ure, ne glede na vremenske razmere. Prizadevali smo si, da bi uvedli tudi tretjo izmeno, vendar žal strogi predpisi hrupov, ki jih povzročajo delovni stroji, v času med 22. in 6. uro tega ne dovoljujejo.
Ob zaključku druge faze, ki se je pričela več kot teden dni prej, bo novo krožišče na cesti Drnovo – Sevnica prevozno v obe smeri, kar pomeni, da bo na tem odseku promet popolnoma sproščen. Podaljšala se bo pot z Vidma preko Save, torej bo pot daljša za približno 10 do 15 minut.
Prav je, da smo osredotočeni na cilj in dolgoročne rezultate, ki jih bo obnova prinesla za vse nas in za promet v našem mestu, ki bo bistveno varnejši in pretočnejši, ter omogočal višjo kakovost življenja v našem mestu in občini.