Nahajate se:
Nadzorni odbor
Nadzorni odbor
Člani (mandatno obdobje 2022 - 2026)
- Dušan Arh
- Dušan Dornik
- Zlata Gajšak Požgaj
- Rajko Kranjc
- Damjan Reberšek
- Iztok Starc, predsednik
- Peter Stopinšek
Na podlagi statuta Nadzorni odbor kot najvišji organ nadzora javne porabe v občini v okviru svojih nalog zlasti:
- opravlja nadzor nad upravljanjem in razpolaganjem s premoženjem občine,
- nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev,
- pregleduje in proučuje pravne predpise in akte s katerimi se določajo nameni proračunske porabe,
- pregleduje listinsko dokumentacijo kot so pogodbe, naročila, odredbe, nalogi, računi, zapisniki ter knjigovodske listine in poslovne knjige,
- ugotavlja skladnost ravnanja s pravnimi predpisi ter gospodarnost in namenskost trošenja sredstev in njihov učinek glede na opredeljeni cilj,
- obravnava pripombe strank v postopku,
- sprejema poročila, mnenja in priporočila oziroma predloge ukrepov nadzorovanim osebam,
- obvešča pristojne organe občine in predlaga ukrepe iz njihove pristojnosti,
- oblikuje zahteve za izvedbo revizije s strani Računskega sodišča Republike Slovenije,
- prijavlja sum storitve prekrška oziroma sum storitve kaznivega dejanja pristojnemu organu.
Mandatno obdobje 2022-2026
Program dela Nadzornega odbora
Klikni tukaj za prikaz prilog
Zapisniki sej Nadzornega odbora
Klikni tukaj za prikaz prilog
Dokončna poročila
Klikni tukaj za prikaz prilog
Poročilo o delu Nadzornega odbora
Klikni tukaj za prikaz prilog
Mandatno obdobje 2018-2022
Programi dela Nadzornega odbora
Klikni tukaj za prikaz prilog
Zapisniki sej Nadzornega odbora v letu 2022
Klikni tukaj za prikaz prilog
Zapisniki sej Nadzornega odbora v letu 2021
Klikni tukaj za prikaz prilog
Zapisniki sej Nadzornega odbora v letu 2020
Klikni tukaj za prikaz prilog
Zapisniki sej Nadzornega odbora v 2019
Klikni tukaj za prikaz prilog
Končna poročila nadzorov
Klikni tukaj za prikaz prilog
Poročilo o delu Nadzornega odbora 2018-2022
Klikni tukaj za prikaz prilog