Javni natečaj za zasedbo 1 prostega uradniškega delovnega mesta OBČINSKI REDAR Medobčinskega inšpektorata - Skupnega prekrškovnega organa
OBČINSKI REDAR Medobčinskega inšpektorata – Skupnega prekrškovnega organa občinskih uprav občin Bistrica ob Sotli, Brežice, Krško, Radeče in Sevnica
Vrsta delovnega mesta: uradniško delovno mesto, za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in trimesečnim poskusnim delom. Naloge na tem delovnem mestu se opravljajo v uradniškem nazivu: občinski redar III, z možnostjo napredovanja v naziv občinski redar II in občinski redar I.
Naloge delovnega mesta občinski redar:
- izvajanje nadzora na terenu iz področja zakona, ki ureja varnost cestnega prometa, zakona, ki ureja varstvo javnega reda in miru ter nad sprejetimi občinskimi odloki,
- opozarjanje fizičnih in pravnih oseb o ugotovljenih nepravilnostih,
- neposredno izrekanje in izterjava denarnih kazni na kraju prekrška,
- izdajanje odredb v skladu z odloki občin ustanoviteljic,
- evidentiranje zaznanih nepravilnosti na terenu,
- evidentiranje prekrškov na terenu,
- izvajanje nadzora nad mirujočim prometom,
- pripravljanje predlogov za izboljšanje razmer na terenu,
- nadzorovanje varnega in neoviranega cestnega prometa v naseljih,
- varovanje cest in okolja v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij, skrb za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
- varovanje javnega premoženja, naravne in kulturne dediščine,
- vzdrževanje javnega reda in miru,
- opravljanje drugih nalog, ki jih odredi vodja Medobčinskega inšpektorata – Skupnega prekrškovnega organa, ali župan ali direktor občinske uprave posamezne občine ustanoviteljice.
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto uradniško delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati še naslednje pogoje:
- raven izobrazbe (KLASIUS-SRV): najmanj srednje tehniško in drugo strokovno izobraževanje/srednja strokovna izobrazba – 15001 ali srednje splošno izobraževanje/srednja splošna izobrazba – 15002,
- najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj,
- opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- opravljen preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja,
- znanje uradnega jezika,
- državljanstvo Republike Slovenije,
- vozniški izpit B kategorije,
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Zaželena znanja:
- osnove obvladovanja rač.orodij, ki jih uporablja uprava (Word, Excel, Lotus Notes).
Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi drugo delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira, pri čemer se upošteva čas opravljanja takega dela in stopnja izobrazbe. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo ali ima opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv in opravljen preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat navedeno obvezno usposabljanje in preizkus, na katere ga napoti predstojnik, v skladu s prvim odstavkom 89. člena ZJU in v skladu z drugim odstavkom 22. člena Zakona o občinskem redarstvu, opraviti najkasneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi. Dokler občinski redar ne opravi preizkusa znanja, je v skladu s prvim odstavkom 22. člena Zakona o občinskem redarstvu, občinski redar – pripravnik.
Prijava mora vsebovati:
1. pisno izjavo kandidata o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja izobrazbe, pridobljeni strokovni naziv, datum (dan, mesec, leto) pridobitve izobrazbe ter ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,2. pisno izjavo kandidata o izpolnjevanju pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj, v kateri kandidat navede vse dosedanje zaposlitve, datum (dan, mesec, leto) sklenitve in datum (dan, mesec, leto) prekinitve delovnega razmerja pri posameznem delodajalcu ter kratko opiše delo, ki ga je opravljal pri tem delodajalcu z navedbo stopnje izobrazbe, ki je bila zahtevana za opravljanje tega dela,
3. pisno izjavo kandidata o opravljenem obveznem usposabljanju za imenovanje v naziv (če ga je kandidat opravil), iz katere je razvidno kje in kdaj je bilo usposabljanje opravljeno,
4. pisno izjavo kandidata o opravljenem preizkusu znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja (če ima kandidat preizkus že opravljen), iz katere mora biti razvidna ustanova in datum, na kateri je kandidat opravljal preizkus,
5. pisno izjavo kandidata o znanju uradnega jezika,
6. pisno izjavo kandidata, da:
- je državljan Republike Slovenije,
- ima opravljen vozniški izpit B kategorije,
- ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
8. pisno izjavo kandidata, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Občini Krško pridobitev podatkov iz 6. točke tega odstavka iz uradne evidence. V primeru, da izbrani kandidat s tem ne soglašal, mora sam predložiti ustrezna dokazila.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe, navede tudi druga znanja, sposobnosti in veščine, ki jih je pridobil.
Natečajna komisija bo strokovno usposobljenost kandidatov presojala na podlagi dokazil oz. izjav priloženih k prijavi, na podlagi razgovora s kandidati ter po potrebi s pomočjo morebitnih drugih metod preverjanja strokovne usposobljenosti.
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in 3-mesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal na sedežu Medobčinskega inšpektorata - Skupnega prekrškovnega organa v Krškem, na naslovu Cesta krških žrtev 15, 8270 Krško in na terenu na območju občin ustanoviteljic Bistrica ob Sotli, Brežice, Krško, Radeče in Sevnica.
V izbirni postopek se ne uvrsti kandidat, ki ne izpolnjuje natečajnih pogojev.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »Javni natečaj občinski redar«, na naslov: OBČINA KRŠKO, Cesta krških žrtev 14, 8270 Krško, in sicer v roku 21 dni po objavi na Zavodu RS za zaposlovanje in na spletni strani Občine Krško. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: obcina.krsko@krsko.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po opravljeni izbiri. Obvestilo o končanem postopku javnega natečaja bo objavljeno na spletni strani Občine Krško: http://www.krsko.si.
Informacije o izvedbi javnega natečaja daje Tatjana Koštomaj, tel. 07/49 81 331, informacije v zvezi z delovnim področjem pa Martin Cerjak, tel. 07/49 81 380.
V besedilu natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.